5 Juni 2010

Hejsan!

har missat några dagar.. Det som hänt:

1. Pappa kommit hem och lagts in på operation! Gick super bra
allting. :)
2. Jag har jobbat!
3. Jag har hittat bror mins katt som varit borta i två månader.
4. Supit med Sanna och Evelina i Falun vilket sluta tråkigt..
5. Träffat en jätte söt kille vid namn Dennis som sitter
i rullstol. Skulle kunna dö för honom. Så jävla frän kille
alltså.

Ja, och idag så skicka sibban och fråga om vi skulle hitta på något.
Så vi åkte bil in till stan och eftersom jag har min cykel där så tog
vi hans cykel i bakluckan och åkte in. Vi drog till ICA och handla
tobak och en dricka sen vidare upp på stan och träffa challe, Martina
och klara så vi höll dom lite sällskap sen träffa vi på sanna och iza
när vi var på väg hemmåt. Tog lite korv med mos på statoil. Sen
när vi kom in i pershyttan bestämde vi oss för att vi skulle spela kort
med hans mamma vilket var det roligaste ever.. :) kom nyligen hem
och ska snart slå igång OTH! :D <3

Sååååå hejrå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0