6 Juni 2010

Hey!

Just nu är det fullt med folk som "firar" sverige, för det är national dag.
Men jag känner ingen skillnad? Jajaaa, kan bero på att jag skiter i vilka
som bor här, vilka som gör vad i alla land.. Herregud, alla gör vi misstag,
alla har olika religioner osv.. Nej annat samtalsämne.. blir bara arg ;)
Menmen, idag har det inte hänt så mycket förutom åskan och blixtrarna..
Suck.. Nu har jag bränt ut alla skivor, alla avsnitt! Känns skönt, behöver
jag inte låna dina Sanna ;) Haha!

Jag ville bara säga att jag känner mig som en ny människa, en ny person,
en ny tjej och allt. :) TACK vare Sanna Bergkvist må jag säga. Du har stått
ut med mig, du har funnits där för mig, och allt! Jag älskar dig gumman!
Din morfar har varit borta i 5 år idag. Jag lider med dig, men tänk vad stolt
han hade varit för dig, hur du lyckas med allt, skolan? FINA betyg, kompis
med allt och alla, blir aldrig arg på någon, du bara lyser upp! Han hade
varit jätte stolt, lika som mig! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0