Without you...

Hey!
Har varit flyttdagar, städdagar, jobbdagar och allmänt underbara dagar.
Igår hjälpte jag och David Liselotte och flytta ut och sen åkte jag in och jobbade
dygn. Och när man kom hem på morgonen så stod kaffet klart och frukost på bordet
som min kära syster fixat åt mig.
Hon ska bo hos mig i en vecka nu medans alla flyttar.
Tuppe ska ta över farfars kåk och liselotte ska ta tuppes lägenhet och farfar ska ta systers lägenhet.
Så alla tre flyttar runt till varandras hem -.-
därför ska hon då bo hos mig medans tuppe och farfar flyttar ut och in! Hahaha
häktigt men bra för alla!
Omstart för oss allihopa och det behöver vi alla!
 
Jag kan inte förklara med ord Alireza hur mycket jag älskar dig och
hur glad jag är att jag har dig vid min sida. Det är mycket som har hänt oss
den senaste tiden men vi har stått i och funnits där för varandra. 
Man ashegetam!
 
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0