Ma Direction..

Tjoe!
Ååh, blir så snurrig så jag spyr snart!
Vet inte vad jag ska tro, inte hur jag ska tänka, vad jag ska tänka på?
Blir så irriterad på allt och alla för deras jävla beteende. Kasta inte sten i glashus, när du själv gjort likadant.
 
Sådant stör jag mig på, fast jag ska skita i det totalt, ja jag vet!
 
Men iaf..
Igår kom mina kusiner hit och hälsa på, så jävla skönt att ha dom här.. tänka på annat
och att se dom, träffas inte så ofta! 
Var och badade igår och ramla från båten och rakt ner i åran och skrapa upp benet, men gick
la bra.. men med blåmärken och skrapsår, haha min tur som vanligt!
Idag var vi på tacobufé med Linda och Robinson, så gött!!
Sitter hemma hos mig just nu och inte gör så mycket, ska snart sätta på en skräckis!
Insidious blir det, ;D 
 
nej hejrå.
 
"I freaked out, but to give up or give up
More new, low battery, curse
I now come forward, it is my direction
my direction"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0