' - My fucking rules!

Hejsan..
Har inte skrivit på ett tag nu igen, fan! Ska nog lägga ner denna blogg
tror jag. Orkar inte med den.
har så förbannat mycket tankar i huvudet som snurrar runt.. så mycket som
är svårt att få ut.
Vågar fan inte berätta för en del hur jag mår? Hur jävla svårt ska det
behöva vara?!
Och, du är fan aldrig nöjd vad man än gör för dig, bete dig som du ska
istället för att tänka på dig själv bara.
Och ja, jag är jävligt negativ just nu.. men detta är min jävla blogg
och jag bestämmer om den. Vill jag ha ut min aggresion här? Så fine,
hellre här än på en annan människa eller saker.
Kan bara inte fatta det ibland, jag gav dig fan allt,
ALLT och vad fick man tillbaka? ett jävla slag i ansiktet ..
Nej, nu ska vi skriva positivt Claesson!
Idag så har jag haft ungarna hela dagen, Viggo och Mio.
Jag och Klara tog med oss Viggo, Mio och Liam till Avesta
badhus och bada med dom mellan 10-13 sen hem och fortsätta
vara barnvakt till kl 18.30 då tuppe kom efter fisket.
När vi kom till min port ca så spydde Mio i hela bilen, han har
magsjuka den stackarn.. :(
Undra hur min natt kommer sluta.. fyyyyfan om jag får magsjuka.
Snart ska det kikas på Rädda Willy 3.. Såg 1,2 nyss!
Dom är för jevla bra!
Tänk att ha en späckhuggare och kela med och bada med, jag
som ÄLSKAR att bada, tänk dig då att ha en sån kompis
med sig..
Inväntar datum och tid.
Snart är det dags.
Snart är det dags för det nya jag.
Snart är det dags för en förändring.
Snart är det dags för skönhetsförändring.
Godnajt!
Ny bh, fick fan "nya" bröst i den ^^,

Kommentarer
Postat av: Martina

Här ska inte läggas ner någon blogg! Här ska underhållas Martina! ;-)

2011-09-10 @ 21:30:50
Postat av: nattie

Okejrååå! :D

2011-09-11 @ 15:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0