' - Sooooommar! ^^,

Vakna vid 12 slaget idag och började direkt med lägenheten.
Jag möblera om och vart riktigt nöjd! Men vet en som inte
kommer bli de ;) Hehehe! Mamma tycker om utrymme, men
jag tycker om att det är trångt! Så får la se då!
Sen så tog jag ut Mumin han har
hittat en kompis som han leker med! och han är fortfarande ute.
Fyfan vad det gjorde ont
när jag klämde båda pattarnai dörren! Sen lyckas jag trampa
på dom när jag skulle gå ner för trappen, så jag snubbla och
slog sönder hakan.
Så gick jag och Pumba
på en promenad, mot statoil och tillbaka! :) Skönt! Nu väntar
jag på att Sara och Mio ska komma och ta en kaffe och sen blir
det att jobba ikväll! :) Kuwl!

Det börjar bli jobbigt, jag vill bara skrika nej åt er.
Jag vill bara få ett stopp på det, så man kan få må
bra någon gång. Jag vill bara leva mitt egna liv, men
varför kan man aldrig säga ifrån ..





Sådär blev det! :)



Sara och Mio kom på besök på em och sen kom viggo och tuppe och lille
Ninja! Så vi fika, sen vare dags för jobbjobb! Så jag och tuppe körde hem
sara och ungarna sen åkte vi iväg och handla mackor till klubben sen gick
jag och använda mitt presentkort på gothic. Köpte massa piercingar!
Får bild på dom nere här.
Sen jobba jag och var dealer.
När jag kom hem hade jag en suuuuper glad hund och katt så när jag kommit
in med Pumba så var han så glad så han vela vara med mig vid datorn.
Och nu ligger han här i hörnet och sover den sötnosen!
Nu ska jag lägga mig sen blire dags för andra mötet i morgon! Fyffan vad spännande!

Detta är mina tre senaste dagar i bilder;





Sådär då! :D
Spela spel med Pernille, stjärtan, emil och linda en kväll, jobbat en kväll, haft ego kväll, myspys med hundar och katt! :D Mina dagar !! :D


Night fooooockers!

En sak till,

Vad tycker ni om detta? Inte jag som gjort dom.. en nära vän har gjort, får inte säga namn! men kommentera och skriv vad ni tycker, det uppskattas!




:)

KOMMENTERA!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette Stjärtan Larsson

HAHAHA! Snygga vi är! xD

2011-05-06 @ 08:07:40
Postat av: Nattie!

hahahahah ja! :D

2011-05-06 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0