' - Viggo & Mio <3

YooYooYoo, som jag brukar säga när Näslund svarar ;) hah!
Vakna vid 12 tiden idag, hade en förfärlig natt, men skratta rätt
mycket åt allting.. Alltså får jag rätt musik rätt stämning så kan
jag skratta åt tamigfan allting tror jag.. är en glad chey för det
mesta!
När jag vakna så satt Sibban vid datorn och spela något spel.
Sen drog vi ut på marknaden där det är samma skit varje jävla
år.. Träffa på hela tjocka familjen och gick runt med dom. Sen
följde jag bror min hem dit, och har varit där heeeeela kvällen!
Kom hem vid 23.00 och då satte jag mig här! Sibban ska sova
här i natt igen, han är ju ganska fuller nu så.
Nu ska jag skratta lite till, mysas med djuren sen söva! :)
Goooodnajt på er där ute !!

Och du J, ta och kom hit nu va, ;)



Det gör gaaaanska så ont i min jävla handled som jag nu haft i 2-3 år... -.-

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :)

2011-05-15 @ 07:01:58
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Nattie!

Tack! :)

2011-05-16 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0