' - Vanessa!

Hej alla fuckers!

idag har varit en bra dag samt sämst.. Men va fan gör man inte för vänner?
Jag har umgåts med vänner dygnet runt nu i snart två veckor och det känns
awesome!
Började med att jag och Sibban vakna och vi börja spela kort och sen diska vi
lite och mamma ringde och vela ha hem mig! Så åkte med Sara ut eftersom
Sibban skulle hem så snåla skjuts med dom. När jag kom hem så hjälpte jag
mor min med sängen deras och lekte med barnen. Vi åkte in till stan och med
mig hade jag PS2 med singstar! Så jävla roligt! Så kom hem och koppla i det
och sjöng som dårar! Sen ringer Marcus från säter och vill ha sällskap så hämtar
han där och åker hit (tack Alma för skjutsen!) till mig. Nyss sett Biggan och vi
ringde och rösta på Vanessa 11ggr! Lennie, Martina, Nettan, Johanna och Marcus
var här och titta.. Nu äre såklart Nettan och Marcus kvar här.
Vi ska la sjunga lite kanske spela kort med? Vem vet ;P hahah!

Nej.. jag hoppas det var ett skämt, eller något du inte menade ...
Jag älskar ju er... :/ ♥


Dagens bild går till Mackan!

Finns för dig bror !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0