' - Tack alla som var med!<3

Min dag ...

Det började med att pappa, Klara och Martina ringde som galningar och skulle sjunga och gratta mig. Och jag försökte sova och snooza, men det gick fan också! Så klev upp vid 10.00 och börja spela musik och dansa och härja för mig själv! Sen städa jag som fan. Åkte ut med Robin och handla på systemet. Och tror ni att jag fick visa LEGG!? Öhm, nej det fick jag inte! Blev så arg så jag visade det ändå!
Hon: ojoj du såg så mkt äldre ut.
Jag: Hmm, tack!
Hon: Grattis förresten!
Jag: Tack (sen blev jag glad igen)

Drog vidare till skolan och kika snabbt sen hem igen. Där farmor och farfar stod och vänta på mig i trappuppgången och vela fira mig. Fick 300 och blommor av dom. Tusen tack!
Sen åkte dom och Sara med ungar kom, sen mamma med ungar, sen pappa och tuppe! Satt och fika och fick blommor, snus, pengar, en dag på IKEA, 300 på gotik zone(?).
Sen åkte dom hem och jag sminka mig och invänta runan som skulle plocka upp mig, in på systemet igen då fick jag visa legg. Sen hem till Klara och platta håret, sen äntligen till Linda där festen var. Vi dansa, sjöng och hade allmänt roligt. Sen kom det värsta.. Bilen!
Mamma skulle köra oss till Blge för utgång och jag ♥ bil på fyllan är inte HELT okey! Så vi kom till Gustavs där jag skrek stanna bilen men mamma kunde inte för det var enkelfiligt, så spydde jag ut genom rutan, okej det kanske ni inte vela veta men jaja. Sen vände mamma och åkte hemåt, spydde ngra gånger på vägen hem, sen kom jag hem där Linda, Axan och Klara hjälpte mig duscha, äta, röka, dricka och sova..

Det var min kväll det!

Claesson ♥ Sprit är inte heller OKEY!

Nu ska jag vara social med Nettan, Marcus, Sibban och Martina! Byebye !! ♥



Så såg jag ut för dagen / kvälllen..
Men inte natten ;) hahahahah!


Jag och Mio <3


SMIILE? Noooooot! :P ahahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0