' - Stick!

HäääjsaN!

Sovit i Pershyttan i natt vilket var super skönt. Mådde inte så bra igår. Alltså jag drömde om dig och har inte gjort det på länge och det var hemskt. Försvinn för fan ur mitt liv ditt äckel. Vill inte ha något med dig och göra längre, har tagit bort dig och det förblir så. Jag har fattat, jag är icket blåst som du trodde alla var jämt. Det vare roliga med dig, Du trodde inte man förstod alla sidor, men nej! Jag är inte dum och inte resten av alla heller som vet.

Menmen.. jag är/var arg. Nu mår vi bättre. =)
Vänner som sviker? Vad är det och ha kvar?
Jag tycker inte det är något och ha.. iaf!

Men va faaaen Claesson nu ska vi vara positiva här! Ahaaa, okejrå!

Idag så ska jag tillbringa min käääära dag med Nettan och Marcus samt kortleken! ;) hahah!
Skönt att Nickey åkte ur igår.. Visst känner han, men han tillhör inte där inne, TYCKER jag!
Katta gör iaf tv, vilket inte Nickey gör.
Hmmmz, JUSTE! Mamma glömde en present åt mig i Fredags och fick den igår ist. Lampa från
IKEA sån där som står, GLÖD tror jag den heter?
Så fin så! Sen på Torsdag ska jag med till IKEA om jag lyckas flytta mötet med soc! :)

Nu ska jag gåååå och bajsa eller något kanske? :D

BAJS BAJS, Neee säg inte så!

Kommentarer
Postat av: Sveinungnatalia

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-09-06 @ 08:02:02
URL: http://sveinungnatalia.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0