' - Moster! <3

Jag har mycket att berätta om, shieet!

Men vi börjar med att jag fick Jessica på besök Lördag till Söndag.
Sen åkte hon hem och jag fick upp kontakten med Marcus igen..
Skit kul bror!
Sen så kom han hit i två dagar och jävlar vilken skön natt man hade.
Vissa vet, vissa inte ;) haha! Sukta på den ni!
Sen åkte vi hem till honom på Onsdag kväll för jag skulle till Säter på
Torsdag morgon kl 10 för ett hemligt uppdrag ändå så. Så sov vi där
och han är då för go. :) hehe!
Sen Torsdagen åkte jag dit och det gick SUPER. Sen skulle jag ta bussen
hem till Hedemora för att hämta Pumba, jaa.. då går bussfan 13.45 och
jag kom dit 11.30 .. -.- suck! Fick vänta några timmar.

Men tur nog fick jag ett otroligt samtal av min syster som säger lungt och sakta att hon
är gravid.. :O Att jag ska bli moster trodde jag inte jag skulle bli på ett
BRA TAG! Men äntligen så ska jag bli moster. Ett stort grattis till er Liselotte
och Toni! Detta kommer gå finfint, och jag finns alltid för er med hjälp osv!


Sen kom jag hem, då kom Linda hit och vi snacka och så, skulle på möte
idag med.. (fredag). Och det gick super bra. Hoppas jag får det där nu. Ska
bli skönt att få göra något.. Så varje Torsdag framöver så går jag på möte
kl 10.00 och det är skönt som fan, man får mycket hjälp.. ni som inte vet..
så snackar jag om arbetslivresurs.. Man får hjälp med att söka jobb osv..
Det uppskattas som fan!  Sen kom marcus och nettan för vi skulle festa
och hade skit kul, körde öl spel på öl spel, blev fullare och fullare..
Klara den kärringen satt bakom mig och visa dom andra med fingrarna på
"fuck the dealer" så jag fick klunka 75 klunkar.. -.- blev lite mycket.. Men
roligt vare! Vi gick ut och festa loss, dansa lite grann. Sen följde Robin
och linus mig hem söta ni är..  Vi låg och snacka ett bra tag om hur man
ska ragga på tjejer och hur man ska äta? hahahah!
Sen gick dom, och jag ringde upp J för att snacka lite.. Tycker synd om dig,
men samtidigt inte.. -.- fan .. HOPPAS DU INTE LÄSER DETTA NU!!
Men tror du vet vad jag menar..
Idag ringde Linda och väckte mig och sa att jag skulle gå till Köket, försiktigt?
Jag blev fan rädd alltså.. sen sa hon sväng vänster och kolla i skåpet..
Där låg en cider 7,0.. hon tyckte jag var så full så jag inte behövde mer igår ;)
hahahahah! Gumman då!

Nu inväntar jag bror min så vi kan åka ut till Pershyttan. Emilia är och hälsar
på. och det är inte ofta det händer så ska ut dit på myskväll och BB! :) Så
vi hörs kanske om en vecka ;) hahahah jag skrivet inte så ofta mera.. vet inte
varför.. Så fort jag flytta hit så sluta jag skriva :O Wtf, :O Menmen..

Denna glada chey ska bli moster ;D

Im so happy.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0