' - Lägenheten!







Bild ett; Köksstolar med bord och hyllan jag satt upp idag! LACK hylla
från IKEA. :) Duken samt ljusen är också nytt. Likaså lampan! :)
Bild två; Ungefär samma :) Mitt kök! :)
Bild tre; Samesame :)
Bild fyra; Min toalett :)
Bild fem; Mitt vardagsrum. Lampan är ny! :)
Bild sex; Min hall! :) Klähängaren är ny! :)

Som sagt så har mamma och pappa med ungar varit här inne idag och hjälpt
mig mycket med köket och vardagsrummet. Och snälla pappa fick igång på
kanalerna =D Weeei!
Så nu kan man äntligen kolla på Biggan på tv, så skööönt så!
Sen kan man sitta i ett fint och trevligt kök och spela kort samt spel! ;)
Hahaha!
Nu sitter Sibban och glor på vad jag skriver och Nettan sitter i sängen med sin
telefon och smsar med någon snygg karl ;) Nu ska vi la spela kort eller något
som vanligt då?
Ska fan gadda in en kortlek eller ngt liknande på kroppen! Det är ju mitt liv..
OCH, Tuppe ska äntligen sälja sin motioncykel och eftersom jag älskar att
cykla så ska jag nog få köpa den för en billig peng! Äntligen så ska allting bort!
Så kan man ju cykla samtidigt som man glor på tv också! Fan livet blir bara bättre
och bättre, utan dig så är livet lättare! Far åt helvete med dig!

Nu ska positiva Claesson dra igång lite musik och URSÄKTA B*r*r* men jag
vill spela lite musik iaf ;) Hoppas du diggar där uppe nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahaha BARBRO FTW!!!!! personalen ÄLSKAR babbsan <3

2011-03-27 @ 13:37:19
Postat av: Nattie!

HAHHAHAHHAHAHAA !!!<3

2011-03-27 @ 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0