' - IKEA!

Hello bitches!

Vakna vid klockan 07.00 och börja duscha och härja här hemma medans Nettis låg och snarka i min söffa så sött så! Åt frukost och sen kom mor min. Jag och Pumba gav oss i väg och jag fick köra. Vi åkte till IKEA i Västerås, men först skulle vi göra en annan sak så jag och mamma hann in på H&M och Glitter och köpte smink och smycken!? Vaaaa i hela fridens namn äre på gång Claesson? Inte fan brukar jag köpa sådant .. -.-
Menmen, fint vare och dyrt.. Men de vara värt kan jag lova! Så fint halsband!!
Sen åkte vi till IKEA där jag spendera mammas plånbok. Skulle få min 20 års present på IKEA bland annat.

Så köpte;

- LACK hylla (svart)
- Doftljus
- Långa ljus
- Värmeljus
- Lampor
- Glödlampor
- Stekpanna
- Dusch hylla?
- Bord till balkongen

Och en massa annt småplock! Jaaa, jag är hokt på ljus! Det finns ju inge finare och mysigare än sånt. Helst doftljus !!! AMAGAD så gött det luktar och man blir lugn av det kan jag lova. Och jag som är en sån stressad person blir lugn?! AMAGAD :D Hahaha!

När vi landa i tråkiga Hedemora igen så kom Nettis ut och hjälpte mig att bära så snäll som hon är. Och hon hade städa, diska, dammsugit osv!? TACK sötnos! Slapp jag det iaf :) Så vi satte oss och montera ihop bordet vilket vi gjorde UTAN beskrivning.. dock inte svårt?`4 skruvar sen vare klart liksom? hahahaha!
Sen så tog vi en cigg vid mitt nya bord och det var helt underbart!
Pappa ringer och säger att vi ska gå till Hemköp för vi ska hämta tven hos Tuppe och jag blir skit glad. Sen när man kommer dit så har han slarvat bort dosan så pappa kunde inte hjälpa mig att dra igång kanalerna? Så fick vara utan tv ändå! Men Linda och Marcus kika över och det blev härj och stim samt massa skratt. Kom nyss in från att ha gått med henne en bit på vägen hem och nu ska jag och Nettis se Biggan snart och sen blire väl som vanligt, vi ser film jag somnar efter 5 min hon ser klart hela ;P Hahaha!

I morgon kanske det blir akooohooool, eller vad sägeru Linda? ;)
Sen nästa helg kanske det blir tripp till Vänersborg med Nettan och Marcus! Kuljul! ;D

RUUUUSCHIIIKANA och ATLANTIS? Hahahahhahah jag döööööööör!!


Liknande halsband jag köpte :) Riiiktigt fint!


G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0