' - Bring me to life!

23 Februari

Ojoj, kommer man ihåg? Det var en Onsdag iaf..
Gjorde la inte mycket kan ja tänka mig.. :P Men!
När jag spela den 22, så vann jag ca 1500 ;) haha!

24 Februari

Jobbade i lokalen sen minns jag inte? hahahah!!!

25 Februari

En fredag, hmmm! Jadu? hahaha jag har kasst minne
jag vet! Men jao?

26 Februari

Lördag, sanna ringde på kvällen och bad mig o komma
till Paris.. Det var natt då, så den lilla cheyen som alla
säger (-.-) fyllde fucking hela 20år! SÅ GRATTIS TILL
HENNE!
Sen följde dom mig hem en stund sen gick dom..

27 Februari

Sanna fyllde år
, så var hem till henne på fika och kolla på
BB, myste, och skratta :) Sen hem och inte gjorde ett gnota!

28 Februari

Måndags, ?????! Gud kommer inte ihåg..

1 Mars

17 DAGAR KVAR!!! iaf.. :P
Nej men hade en trevlig kväll med sibban, peppe, linus och Niklas!
Plump och chikago! :) Rollllirolli! :)

2 Mars

16 DAGAR KVAR!!!
Idag har jag varit på möte med soc.. och snart ta en långis med Pumba.
Tänkte hälsa på Ingela med. :) Så nu ska jag gå!



Lovar att det ska bli inlägg lite mer nu :P hahahaa ! men hatar detta
fucking internet -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0