' - B-körkort?

Heeej!

mitt förra inlägg var lite deprimerande därför jag hade lösenord och valde att ta bort det. Men nu mår vi bra igen tror jag. Igår så var jag med Mio på förmiddagen här hos mig, och vi lekte lite. Sen somna han och då gick jag ut med han i barnvagnen och vi gick förbi skolan och hälsade på Martina och Klara där och sen gick vi vidare hem till Sara och Tuppe och åt lite mat. Sen satt vi där och drack kaffe och pratade om hur man behandlar barn från mor och far sidan, och mycket om graviditet och förlossning? Men det var riktigt intressant och höra och prata om.
Sen kom vi på att vi skulle och bada, så tog med mig Viggo och vi stack till Vasahallen! Tror jag aldrig sett en unge så glad i vattnet som honom.. Han stimma, tjoa, lekte och skrek hela tiden :) Sötnosen då!
Sen kom jag hem och pratade med J och hände kanske liiiiiiiite för mkt där då! menmen!

Vakna idag av att en thomas ringer från realcom och ska installera mitt BBB. Sen knackar det, och det var våran granne i Pershyttan, min gamelfasters man! Hahahaha! Lite fränt! Så vi snackade om hur jag hade de och sånt. Så nu äntligen gott folk så har jag BBB så nu ska det bli mer och en MASSA mer inlägg.
Idag så ska jag väl inte göra något speciellt. Kom nyss in från att ha handla snus med Pumbis. Nu ska jag se BB och sen ska jag försöka få i mig någon mat.. Har ingen mat hemma så blir la svårt, nudlar som vanligt -.- icket gått anymore!
Satt och titta på Afs sida nyss med jobb.. alltså? Allt kräver typ B körkort.. och jag har ju inte det. Men nu jävlar i sommar så ska jag fan ha det. Annars sticker jag !! FAN!

Nej hejdå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0