8 Januari 2011

Min favoritplats

Det är nog på Öland. Böda hamn.. Kommer aldrig glömma
den blicken jag har i mitt huvud.. Vi bodde mitt bland massa
träd typ, och vi hade husvagn och vi ungar sov jämt i tält..
Skit mysigt ställa, ska dit i sommar igen, om jag inte jobbar
vill säga. Gööööör mysigt är det där.. Stor studsmatta för barnen,
stort gamalt skepp som blivit övergivet som barnen kan leka i,
minigolf, kiosk.. Och sen en stooooor strand där man låg
hela dagarna och schteeekte! Ojojoj, vad jag saknar det
stället just nu.. Sol, alkohol, snygga grabbar, mums!

Nu ska jag göra lite mat, lanar med jimmy och är hundvakt
åt Pepsi och Hector! :)

En bild på Jimmy och Hector;


Så söta!

Jag och Pepsi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0