30 Januari 2011

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Sommar helt klart! Så är det bara!? Liksom, vem
älskar inte sommarn? Bada, sola, festerna, gå ut
klockan 2 på natten och det är alldeles jummet
ute. Och nattbad! Love it!
Åka bil med rutorna nere.. Helt underbart. Alla
crosingar.
Nej varför är för att det är varmt, skönt och inte
deprimerande. Utan man blir piggare och gladare
av sommaren..
Min bästa sommar var 2006 och min värsta var 2010.
Det var också mitt värsta år... :/ för en del själ man
har.
Men nu skrev ja om årstiden sommaren.
Varje sommar så händer det alltid något bra..
Det är varmt ute, och SOOOOL ju!

nej en riktig sommarbild ska ni fååå! =D



Bild 1; Sitter i raggarbilen på väg in till stan. Finns det något skönare
än att åka raggarbil?
Bild 2; Jag och Sanna fick nå ryck om att åka och fiska, och det skulle
SKE på en gång. Så vi tog vårat pack och drog till Viggen! :) Super mysig
kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Jonte Tholander

Låter underbart! =D Kommer ihåg när vi gick i samma skola. =D

2011-01-31 @ 18:15:14
Postat av: nattie

Kommer jag med ihåg. ja det är helt underbart!!! :)

2011-02-03 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0