25 Januari 2011

Haaajjhajjhajj!

Jaaa.. Jag lovade att skriva om alla saker jag skrev i mitt förra
inlägg. Så då ska jag göra det också!

*Varit i Borlänge med Klara och Martina och träffa en massa folk.
 - Jag, Klara och Martina stack iväg till Borlänge för att hämta
Jessica och öl. Men fick tyvärr bara öl med oss hem. Vi träffade
en del vänner där också. Men herregud hur trapphuset såg ut??
Gamalt, trångt, piss på väggarna, fimpar på golven, dom rökte inne..
Mådde inte bra av att vara där. Så vi åkte fort hem igen. Tiill min säng!

*Varit i Västerås med Sanna och Alma.
 - Sanna skickar meddelande på msn och frågar en del saker och
sen fick jag reda på att dom skulle till Västerås för Alma skulle dit
en snabbis. Men dom var tvugna att åka klockan 5.30.. Drygt! Så
Sanna kom hit och dygna med mig och vi skratta, snacka, skratta.
Sen vid halv sex skulle vi ut och möta Alma i bilen och sen far vi.
Lämna Almas mamma på jobbet - Västerås - Hennes lägenhet!
Där jag HÖLL på och somna hela tiden, men fick DOCK inte .. :/
Sen följde vi med in på hennes skola och jag sket där inne, tror hon
skämdes lite.. Hihih! ^^
Sen till IKEA åt morsan min, sen far vi hemåt.. Juste donken imellan
där också ;) hihih! Sannas citat: "Bästa sättet att komma över en kille är att komma under en annan"

*Träffat Jessica!
 - Jessica kom hit i Lördags och festade lite med mig och min bror.
Det var gööööör mysigt. Riktigt rolig chey det där! Vi skratta, ställde
en massa frågor, spela spel! Sjöng, sjöng och sjöng ännu mera.. Sen gick
vi hem och jag somna som vanligt till en film.. Tack så mkt för den kvällen <3

*Umgåts med bröderna.
 - Jaaa? Det gör jag ju inprincip varjeee dag! Så inget nytt om det? Vi spela
monopol i natt från ca 00.00 till 3-4.. Jag vann såklart! hihi..

*Umgåts med familj / Supit med bror. 
 - Ja det gör man också ofta. Inget nytt som hänt. Och söp gjorde jag.
Den dära lördagen med bror! Riktigt roligt! Och tack för all sprit!! :D <3

*Insett att jag valde fel.
 - Jag valde nog fel väg, fel håll.. Mer tar jag inte!

*Mått illa som fan..
 - Varit lite sjuker? hahahahah!!

*Myst med Pumba.
 - Mammas älskling !!<3

*Snackat med min mor Ingela. 
 - Alltid sköööent att göra !! :)<3

*Varför är min stora fråga?
 - Vad fan är ditt problem? Varför stör du mitt liv..




•.¸¸❤¸¸.•
"Att inte ha blivit älskar är otur, men att inte kunna älska är en olycka."
•.¸¸❤¸¸.•
"Ta vara på dagen som är, dagen i morgon kan det vara försent!"
•.¸¸❤¸¸.•


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0