19 Januari 2011

Pershyttan i mitt hjärta.. Jag tog det som först kom upp i huvudet!?
Okeeej Claesson? Haha!

Idag har varit en fantastisk dag. Klara och Martina kom och väckte
mig och sen låg jag och Pumba och myste i sängen tillsammans och
sen gick vi upp och ut med honom sen till Berg. Där jag och Linus
bestämmde oss för att göra lite ärenden på stan. Jag skulle till AF och
banken och Alis och han Banken. Sen gick vi förbi Vasahallen och tittade
när bror och pappa körde bowling. Ska göra det snart jag med.. :)

Sen gick vi hem efter en lång promenix. Gjorde iordning fiskpinnar med
potatis och remoladsås. Sen skulle vi och simma. Klara och Martina
skulle gymma och jag och Linus simmade.. Simmade en stund sen
satt jag och Linus på en sån här stor "leksak" i vattnet och drömde oss
iväg om att vi hade massa miljoner och hur vi skulle spendera dom pengarna..
Hahaha, vi bestämmde oss för att sluta innan vi drägla ihjäl oss..
Vi gick upp och sen hem. Hann knappt vara hemma innan jag gick upp
till Berg där vi spelade kort och spel med hela family! Sen blev hä film!
Human trafficking.. usch och fy vilken jävla film :@ Dom, dom jävlarna
ska fan kastereras sakta men osäkert.. Med en roslig kniv eller vad fan
som helst.. bränna han på kuken. Blir så förbannad!!!! Förekommer JUST
nu.. Helt sjukt! Mår illa..
Får se om jag ska till Västerås med Sanna och Alma om dryga tre timmar.
Om jag får följa vill säga :) Annars äre bara poker i morgon som gäller för
min del.. Ska bli kul.. Har inte spelat på ett braaa taaa nu! :)

Och du, jag tror jag är säker.. Känner mig säker nu iaf.. Du är så söt!
OCH jag skiter i vad folk tycker om det jag känner. Mina bröder respekterar
det, kompisar osv. :) <3
Söt äru kan jag lova!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0