16 Januari 2011

HejSvejs!

Har haft en underbar dag idag. Började med att jag steg upp och snacka
med mor min i telefon och sen bar det iväg för att kika på soffa och sånt
hos Johanna.. Sen till Sara.. Tuppe är och jobbar tills i morgon bitti så hon
hade så tråkigt så jag stannade kvar där medans mamma tog ungarna med
sig hem och vi tre var ensamma.. Jag, Sara och Robinson! Vi satte igång sing
and dance.. Skit roligt spel, det är som sing star fast man ska dansa samtidigt.
Skit svårt men samtidigt skit kul och bra träning! Efter ett tag kom Klara förbi
och vi börja med mat och spela kort. Sen åkte hon hem och mamma kom in
med ungarna igen, men bara lille Mio. Viggo skulle sova kvar i Pershyttan. Så
satte vi oss vid tven och jag matade sötungen! Nu vill jag med ha barn!! :C
Vid 20.00 började Solsidan så vi skrattade som fan till det. Efter det hade vi ett
"allvarligt" snack med  Robinson hur man ska uppföra sig om någon vill slåss
med honom.. Han säger att han bara vill slå tillbaka, vem vill inte det!?
Men man är starkast och klokast om man går där ifrån och hämtar någon ist.
Tro han förstod. Han är klok den där pojken! Älskar dig gubben! :) Du är som min
lillebror !!

nu är jag äntligen hemma och sitter här en stund och ska snart sova.. Ska upp tidigt
i morgon för att köra till Borlänge och köpa matbord med 4 stolar! Så fint så! =D

Sen får vi se vad dagen har att bjuda på! Exsemen har blivit mycket bättre tack
vare Martinas mamma Petra. Hon sa att man skulle ha olivolja på ögonen eller
en slags olja.. Så najs och skönt! :) (men flottiiiiigt) :P haha!

Så tack Petra!! :)

GOD NAJT FUCKERS! :D


 

Jag är  CRAAAAAZY MAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0