14 Januari 2011

Heejsan!

Idag har varit en bra dag tills nu när jag skriver detta..
Tar allt från början..

Började med att jag gick upp vid 11 tiden och städa/packade
lite sen så ringde Klara och fråga om jag skulle med dom och
gymma och simma så jag tänkte, fan ja klart jag ska. Så vi
skulle mötas kvart i fem utanför Vasahallen.. Vi gick in och
träna och simma.. Mötte upp pappa där i vattnet också helt
plötsligt.. hehe!
Sen så gick vi in och basta och jag åkte hem till tuppe där
robinson skulle ha "fest". Han hade bjudit några vänner och
jag kom dit.. Sen kom Klara och Martina också och joina.. Vi dansa
och vi sjöng hade för jävla roligt.. hehe sen kom Orly en sväng
också.. Sötnosen dåe ;)
Sen så kom Tuppe hem från jobbet och jag och Martina börja traska
hemåt, för Klara hade åkt hem tidigare för hon skulle MYSA med sin
pöjk.. Kom hem för ca två timmar sen och har setat och prata med
Eva ( min gamla svärmor ) i telefon om det som hänt i Leksand..
Det är förjävligt.. Kände dock inte dig .. Men lider med Eva och Stefan
och resten av Djura/Leksand.. Tråkigt det som har hänt.. Men ha
modet uppe, håll hakan uppe.. vet att det är jobbigt men det finns inget
man kan göra.. :/ Finns här för er alla !! <3

Från det tråkiga till det bra.. Jag tror jag vet nu! =D Och det känns toppen!
Nu ska jag gosa ner mig med Pumba i sängen som jag ställt mitt på golvet
för att kunna se film om kvällarna.. trivs inte alls i min lägenhet nu, konstigt?
När den ser ut som den gör -.- hatar OSTÄDAT och när det inte är rent..
Men vad gör man inte för att få flytta till den där underbara lägenheten!!!! :D

Kjöööööss och godbajs!




Gamla bilder på mig, enjoooy;









Lite ego får man väl vara ibland, äntäää sant? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0