11 Januari 2011

Min favoritfilm

Jag har inte en favoritfilm utan några stycken..
Tänkte nämna 3 stycken..

1. Den absolut bästa är nog 8 Mile. Den är så himla bra
och jag älskar Eminem som han är, sjungare! Han är så
klockren och gör så bra texter. Allting stämmer. Det finns
inte EN ända låt som är dålig med honom. Utan alla är bra.
Så när han spelar den där filmen som fattig och knappt har
några kläder får mig att rysa, han som är stenrik liksom?
Han kommer ihåg hans ungdom som det var igår. Jag tycker
han gör ett KANON bra "skådespel" eller hur man säger.



2. Avatar! Jag vill verkligen vara en Avatar. Fick jag chansen
på alla pengar i världen så skulle jag lätt bli en avatar! Så fina,
så långa, och så underbara... !! Och jake är så himla snygg!
Både som människa och avatar. Och kärleken i filmen!?
AHMAGAD! Jaja, :D hihih!



3. Twilight, alla filmerna! Där är det också sån otrolig kärlek
i.. Så man blir helt CRAZY! Så snygga killar också! :D Haha..
Och hur Bella kan spela så bra förstår jag inte.. Och hon vet
inte riktigt vilken hon vill ha utav Jacob och Edward! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nathalie, sjungare? hahahahahaha de heter väl sångare ;) hahahahahah ;*

2011-01-13 @ 17:07:04
Postat av: nattie

Men jaaa... vem!`? klara martina?

2011-01-14 @ 00:56:37
Postat av: Anonym

klara, hahaha. hur kunde du förstå de ;) pusss!!!!!

2011-01-14 @ 16:07:29
Postat av: Anonym

Det är bara typ du som kommenterar med sånna coments ;)

2011-01-15 @ 01:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0