10 Januari 2011

Det här saknar jag

Visst saknar man mycket i livet. Men jag saknar denna människa mäst på denna jord.
Och det är Pontus Claesson! Han är en liten kille på snart 9år som är min lillebror.
Nu för en gångs skull så ska jag försöka förklara allting på en gång, hur det ligger till
och sånt.

Han föddes den 020208 i Falun. Den 060208 kom han hem till oss. Hans mamma eller
pappa kunde inte ta hand om honom så vi fick göra det eftersom mamma jobbar som
familjehem. Han kommer från landet Syrien. Han var så söt och så fin. Vi gav honom
namnet Pontus, och dom gick med på det. Dom sa: Det är erat barn, ni bestämmer..
Så vi hade hand om honom i ca 3 år.. Sen kom dom och hämta honom bara sådär..
Han växte upp med oss, han fick sina första tänder med oss, han börja gå med oss,
han lärde sig svenska av oss, han fick ett bra hem, han fick en stor gård och han fick
en massa kärlek av oss.. Men nu finns han inte kvar hos oss mera. Han bor nu i Eskilstuna
hos sin familj och ha det bra. Jag har pratat lite med hans storebror och han säger att
han är smartast i klassen och är jätte duktig på att rita. Duktig kille!
Dig saknar jag med hela mitt hjärta och kommer alltid att göra. Du är min babbus, min
nathaliekalle! :) Eller lättare sagt, våran! Pershyttan står alltid och väntar, det lovar jag
dig gubben! <3



Pontus Claesson!







Babbus, Nathaliekalle, Pappakalle, Sötnosen, Chambebolin!
You are always in our hearths!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0