' - Kärlek, N.M.K! <3

Jag måste bara skriva ur mig lite..

Fyyyy tusan vad skönt det är. Jag har en hel omvändning på livet.
Jag ser positivit. Jag önskar igen. Jag tror igen. Jag har hopp. Jag
har börjat träna. Jag har blivit sundare. Rökningen går mycket bättre.
CLAESSON är tillbaka!

Så skönt och träna egentligen.. varför kör man inte bara varje dag?
Jo.. pengarna såklart! Men ska fråga någon får se om man kan få
hjälp med betalningen eftersom jag är överviktig, så tycker jag man
borde få LITE hjälp iaf! Så man kan köpa typ årskort :)

Och jag har alltid kännt att jag har glidit ifrån Klara och Martina ibland.
Men nu känns allting bra igen. Man är tillbaka där igen och det är OTROLIGT
skönt må jag säga. Jag har alltid älskat dom från första början, dom är så
sköna människor, så coola, så roliga, och så CPIGA ibland. Det är dom
som gjort den jag är. Alltså, den braiga Nathalie !! Hihih ;) Den ONDA
har vissa andra gjort och mycket av min egna vilja.. haha!

Nej så denna dag tillbringar jag bilder på mina puddingar! ;)

ENJOY;








Klara Eklund
Jag har alltid haft respekt för dig och du har alltid
varit som en syster för mig. Som alltid sagt vad du
tycker rakt ut. Och det uppskattar jag till tusen!
Du är en ängel i mina ögon som jag älskar så mycket.
Det kommer alltid vara vi!
Me love you!


Martina Ström
Jag har alltid tyckt att du är speciell. Speciell
på ett bra sätt som tex när du har dina fundrare.
Du tänker jämt på allt och alla och bryr dig
väldigt mycket om alla. Och mig har du hjälpt
otroligt mycket genom allt. Det kommer alltid
vara vi!
Me love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0