2 Februari 2011 Sista dagen med datum!!

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Ett jobb. Jag vill ha ett jobb !! Hatar att få gå hemma hela dagarna.
Jag var på en informations möte igår om Kyäni. Det verkar jätte intressant.
Ska börja kika på det lite sen får vi se då!

En sak jag undrar.. Varför skriver jag datum för varje rubrik?
Fundrar om jag ska skriva något annat.. Typ, alla Eminems
låtar som rubrik se hur många han har gjort :P
nej nu svammlar jag tror jag..
Jag ska till psykologen om 20-25 min. Och vill inte dit.. Som alltid.
Men det är mycket skönare att komma därifrån efteråt. Ny människa.
Nya tag. Nu ska jag dricka lite vatten och klä mig och gå dit öveeer.
Tror jag har löss eller mjäll? :O
Fan vad det kliar i håret då!!!
Nej nu ska jag sluta babbla. byebyebye!!!

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, några planer för dagen? :)

2011-02-02 @ 15:35:49
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: nattie

Lucas??!

2011-02-03 @ 00:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0