1 Februari 2011

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål;

1. Gå ner i vikt!
2. Sluta röka helt!
3. Sluta snusa (sen)!
4. Positivare!
5. Bli nyttigare!

Detta är mina mål, och mitt andra mål är på god väg! Snart äre stopp heeeeelt!.
Mitt första SKA hända varesig det vill eller ej! Fjärde ska också ske. Alla ska SKE!

Drömmar;

1. Familj!
2. Pojkvän / Flickvän!
3. Hus på landet.
4. Få ett bra och hälsosamt jobb!
5. Lycka i framtiden!

Önskningar;

1. Att få det bra i livet. (vem vill inte de?)
2. Att alla i min närhet ska få det dom vill ha.
3. Bli miljonär eller mer ;) hih!
4. Få mitt förbannade körkort SNARAST!
5. Pengar (!!!!)


Ufff för cigg !! </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0