' - The Way I Am!

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Vilken typ? Jaaa.. hårding!
En bad boy kallar jag och Sanna det för jämt.
Han ska vara gaddad, piercad och slingor i håret kanske?`
Jag vet inte. Spelar ingen roll. Bara det inte är mammas
lille morsgris! Det HATAR jag! Han ska vara en cooling.
Som vågar säga saker, som svär ibland. Som vågar att säga
vad han tycker. Som är ärlig! Ärlighet är det bästa jag vet.
Annars kommer man inte långt i livet..

Jag hade en gång en bad boy tyckte jag iaf.. :) Det är han
la nu med. Men vi är inte tillsammans mer..

Gaddningar är det bästa jag vet på killar. Helst Slivar! Så
porrigt så det finns inte.. Sen på ryggen, nackan! MHHHM!!

Nu ska vi sluta snacka killar!! Innan jag dreglar sönder tangentbordet här.

Idag så vakna jag av att mamma ringer. Vi skulle vara vid Psykologen
klockan 15.00. Vi snacka där och allting gick så bra som vanligt, fick ur
sig lite tårar vilket var dunder skönt! Sen hem till Tuppe en snabbis sen
vart det Ullis. Han och övningsköra emellan där också!
Diska och laga mat hos Ullis och sen blev hä öl och snack. :) Myyychet trevligt.
Kom nyligen hem och nu tänker jag på massa killar? hahahahha!!
I morgon blire jobb, och fika med Bea tror jag. :) Sen får vi se vad
kvällen har att bjuuuu på! :)

Men god Najt fölket!

Ps. "Äru fesa nööödi"? Hahahahahhaha! Så klockren Fredrik Ivarsson! <3

En Bad boy i minna ögon;



Bild ett; Eminem! Min snygging!
Bild två; En random neger men så snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0