' - The Real Slim Shady!

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Jag önskar jag inte var så lättretad.
Jag tänder till fort och snabbt oftast. Det beror ju också på
vad det handlar om. Men oftast så tänder det till så jävla
fort och det vill jag inte..
Önskar jag var som en del andra på det sättet som bara är
coola och tare lugnt istället! hahah det skulle vara nice tror
jag.

Min dag har varit kanon tills du ringde.. Men det skiter jag i.
Ikväll ska det rockas loss på Cafe de Paris! Jag och brudarna!

"Kan lova att jag aldrig varit såhär sårad som nu".


Nu ska jag ta mig en cider! :D

vad förvånad jag ser ut :S :O

Kommentarer
Postat av: Martina

Bra darling! helt rätt tänkt! <3

2011-02-05 @ 21:21:49
Postat av: nattie

tack martina <3<3 Du betyder mkt <3<3

2011-02-06 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0