' - Mycketmycketmycket!

2. Vad som gör mig ledsen
Jadu.. det kan vara mycket samtidigt lite..
Men när folk säger att "du vet aldrig vad du vill med oss" eller
något liknande, och sen efter ett tag när jag vet, så vet
inte den? Och då är det mitt fucking problem! Aldrig!
När vänner sviker kanske..
Och LÖGN! Det är fan VÄRST!
Men orka skriva om det nu.
I torsdags åkte jag till Falun/Hosjö och umgicks med
Morbror, Kusse, Kusse, Jonte och Lotta!
Drack lite, jaa, lite vette fan.. Kanske vart mycket
för min del i slutet..
Dagen efter (fredag) så åkte Micke och Lotta till
Älvdalen och umgicks, medans vi var hus vakt. Vi drack lite
och spela spel och hade myspys!
Lördagen var också rätt lugn, vart alkohol där med.. Men tror
jag börjar få magsår, för när jag dricker ngt, eller äter
så svider det i magen, som sura uppstötningar fast i
magen? Dooono!
Kom hem nyss (söndag) och ska snart lägga mig och
mysa med mina underbara katter, den ända som fattas
nu är han jag älskar mest i hela världen, Pumba!
Han är hemma hos mamma eftersom jag jobbade
och direkt sen åkte till Falun!
Ett stort tack till Lisen, Mamma, Toni!
Mamma som är hundvakt
och toni och lisen hämta mig i falun för fucking busshelvetet
kom ju för fan aldrig!!!
Och jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen, men det ska
bli en ändring.. kan fan inte göra det via telefon, annars
hade jag gjort det..
Cassie, Cappe och Jonte..
Tack! NI hjälpte mig mycket dom här dagarna! utan er så.. jaa!!
ÄLSKAR ER! <3
Gammal bild, Jag och Cassie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0