' - Rök och snusförbud!

Åhh vilken dag!
Steg upp kl 07.00, morsan hämta mig, åkte till praktiken, lämna papper,
åkte in till staden, lämna papper, till tuppe o sara och fika som vanligt,
tog en promenix, var barnvakt, ut och gick med Pumba, städa som fan,
tog ett bad och läste en bok, somna av, suttit vid datorn, slutat röka och
snusa, snackat skit med kompisar, biggan och nu sitter jag här. :)

Hahaha mycket på en dag. Orkar ej ta allting nu är för trötter..
Men dag 1 på sluta röka och snusa, visst jag ska snusa upp denna dosa
som innehåller endast 5 jävka snus kvar. Sen äre stopp!
Så ni får stå ut med mitt humör ett tag ;)

Nu ska det ses wallander sen söva! :)

Gooodnajt..

Puss / Pumba & Nattie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0