' - Toalett dörr? xD

Hahaha!! Ja vilken kväll/natt ...
Egentligen borde jag sova nu eftersom jag ska upp.
men efter denna kväll så äre ganska svårt att sluta
och skratta !!!
Alma kom hit och myste med mig, kul gumman att
vi börjar umgås igen. :) Så hon kom hit och vi satt
ute i lekparken en stund och snackade om allt och
alla..
Sen gick vi in och tittade på biggan så skriver Emelie
(min tremänning) på facebook och frågar om hon får
kika förbi på en cigg, absolut hon fick de. Så kom hon
hit och vi satt ute på balkongen med tända ljus mitt i
mörkret och snacka massa skit.
Emelie; Jag går på toa..
Jag; Låset funkar inte, men vi vet att du är där så.
Emelie; mhmm..

Efter en stund hör jag och Alma hur det knackar från
toan. Hon hade LYCKATS låst?! wtf! Så hon vart inlåst.
Och vi försökte och försökte att låsa upp den men det
gick inte. Så jag fick lov att ringa jouren !! Hahahahah!
Hon satt där inne och hade världens panik medans han
höll på här som en galning, men efter många om och men
så fick vi upp dörren och där inne satt Emelie på sitsen
och var helt chockad typ ^^, aldrig skrattat så mycket
tror jag !! HAHAH! xD
Jimmy och Dempa kom över här en stund också. Snacka
om hajar och björnar samt varulvar och vampyrer..
Det går ju björn i västerby nu.. skumt ^-O
Nyss så gick allihopa och jag tänkte lägga mig så jag får sova
några timmar iaf, kan ju sova i bilen sen också !! :)
Får hem min Mumin på Söndag med :)


Mumin :) <3

Sen en sån här söting får jag hem i Maj! Den med svart huvud näst
längst bort. Kiara :) <3 Om det nu är en hona :)

pCe, Nattie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0