' - Sommarjobb!


Jag är snygg! Jag tycker fan jag är snygg ibland alltså.. :) Ska fan inte
skämmas över mig själv mera, det kommer bli bättre Nathalie.



Denna dag har varit greeeeeeeat!
Steg upp kl 06.30 och förberede mig till praktiken. Första dagen! Och
den gick awesome! Ringde min handledare på arbetslivsresurs när jag
kom hem ang lite saker om praktiken. Och hon skrek rakt ut att jag får
inte börja förens pappren är klara ;P
Så jag ska börja nääästa måndag ist -.-'
Fick även ett fint samtal på lunchen idag, sommar jobb f o m 13 Juni - 28 Aug. =)
Fett med najz! Och i Augusti händer det en massa bra saker, men är
ändå rädd .. fan ska de gå?
Klara och Linda gick ner och handla nässpray åt mig, tack så jävla mycket
sötnosar! Jag är sjuker också.. Druckit typ tre liter vatten nu. Sibban åkte precis
hem med sin mooooped. Han ska kanske hjälpa mig mycket i sommar också!

Nej biggan start right now, såå bajs på er och knulla lungt!


Säger bara looooool! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0