' - Hedemora vs chikago!

Denna dag har varit helt fucking AWESUM! =D
Har hunnit med mycket :) Sibban väckte mig och jag gick
ut med Hector, sen in en stund. Sen mötte jag upp Linda och
vi cykla ner till tågstationen och invänta tåget där som skulle
komma 15.40. Så Hector fick följa med Daniel och Lina hem
till Borlänge igen. Sen cyjla jag vidare till lokalen, sen till tuppe
en stund. Sen blev det lokalen IGEN... Jobbade ikväll och Klara
och Linda höll mig sällskap. KOm hem vid halv nio med Pumba
också! :) Satte mig ner vid datorn. Tog en dusch innan Biggan.
Och fyfan vav världelöst det är nu när Rodney åkte ur idag..
Fyfan skamm för fan !!!
Jag och Linda satt nyss och cpa oss i cam på msn! Lovar den människan
kan inte ha många indianer i sin canot inte .. :O
HAHAHHHAH! xD Hon har inte ens sett solsidan :O Så tipsa henne nu
så får se om hon laddade de eller inte då! Det är fan värt de Linda...
Vilka tycker att Linda ska ladda hem solsidan?

Sitter förövrigt och dunkar gyllene tider som bara den!! Så skönt när
sommaren är här, så man kan dunka lite sommarmusik! :) Och vad
är inte bättre än gyllene tider på sommaren!?

Och hallå?! Vart är fina vackra Hedemora någonstans?
va fan äre som händer med denna äckliga håla.. Knivskuren, mord, dubbelmord,
polismord, 9283749234 våldtäkter samt grov misshandel, hund blir släpad efter bil..
behöver man fortsätta? Men fyfan, ta och väx upp ni som inte har något liv. Och SKYLL
fan inte på att ni hade det dåligt i uppväxten det har många andra haft.. Så jävla vanligt
att man skyller på sånt. Om du själv har haft dålig uppväxt, se då till att inte dina barn
får samma uppväxt för fan! IDIOTER.SE kan jag lova!!

Nej nu ska jag härja runt på internet.. Ses !! :)

pCe, Nattie

Bilder från idag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0