' - Fullt upp!

Åkte som sagt ner till Vänersborg igår och hade super
trevligt därnere. Fick se en bebis mage, spelade kort,
spelade yatzy, spelade "med andra ord" och skratta så
vi dog. Åkte hem idag och fick med mig Mumin hem.
Så sprang in med honom ner och handla, gjorde mat,
städa, diska samtidigt.. suck va jobbigt de var. Sen kom
syster och hämta mig och vi brände iväg till brorsan och
snacka skit. Klara ringer hon vela umgås en stund. Så åker
runt med finbilen och köper en varsin glass. Guuu så gött
hä va! :)
Kom hem vid 20.00 och börja med golvena. Dammsög och
skura gölv. Gjorde iordning balkongen också, gjorde matlådor
av maten som blev kvar, duscha Pumba duscha mig själv
och nu sitter jag och tittar på Biggan, men just nu är det paus
så passa på och skriva lite.. ANNIE SKA UT NU! Hon är la lite
konstig den bryyyden alltså..

Och Nettis nu saknar jag dig föööör mycket .. nu fåru fan komma
hit och hälsa på oss. Mig Pumba och Mumin!
Nu har du varit borta länge.. :( Me mizz u and me lööööv jo!

Nu börjar Biggan, sen efter de blire datan en stund, sen börjar
praktiken PÅ riktigt i morgon .. :)
08.00-16.00 amagash! Men hää änt nå pråblem! ;P

Bajz på er därute ;)

Nettis <3

Kommentarer
Postat av: ted sköld

du är fan efterbliven

ta reda på fakta idiotjävel

2011-04-20 @ 21:44:09
Postat av: Nattie

va fan har jag gjort?

2011-04-21 @ 00:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0