' - Fullt hus!

Heeey!

Har inte skrivit på ett tag nu .. eller två dagar!
Igår så var jag hemma hos Tuppe och Sara mestadels av dagen.
Sen kom Sibban och sov här i två dagar. Han åkte hem idag.
Dagen idag har jag umgåts med underbara människor.
Vakna och åkte på möte och det gick SUPER bra. Lite arbete
man får göra dock, men hää är väl så!
Kom hem och då var Sibban och Butt här. Så ringde Linda och Isak
och vela äta glass med oss på Lappens, så vi cykla ner dit med fyra djur ;)
Robinson och Skinder kom också med Ninja! Och jag hade Pumba, Kitty och Ziki.
Ziki och Kitty satt i korgen fram medans jag cykla och snälla skinder tog
Pumba. :) Kom fram till Lappens sen kom Linda, Isak och Klara. Sen hem
till mig, då kom Martina ;) Hahaha fullt hus! Sen stack vi ner till pokerlokalen
för jag skulle jobba, kom nyss därifrån och nu ska jag chilla och nog skriva
en låt.
Och säger bara en sak, allt konstigt som skrivs på sms, facebook, bloggen m.m
är MARTINA STRÖM ELLER KLARA EKLUND! Telerape, facerape och bloggrape?
Loooools!

Dagens bild ääääär bara jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0