' - Alkooohol!

Haaajjj!
Vakna av att tuppe leker polis? ÅKEEEJ!
Han och syrran stod utanför dörren och knacka och sa
att det var polisen och trodde jag skulle gå på de, men nej!
I natt var det en jobbig natt.. fyfan! Du ska försvinna ur mitt
liv sa jag, ur mina drömmar också tack! Försvinn helt för fan!
Blir så matt... -.-' Sen kom Klara och Axan och vi stack iväg
och åkte runt lite, in på systemet och handlade.





Dom som är markerade köpte jag. Det blev rätt mycket.
- 4 st kopparbergs 7,0% (min)
- 4 st carlsberg hoff (klaras)
- 6 st bacardi breezer (min)
- 1 st aquatini (min)
- 2 st xide (klaras)


Sen åkte vi hem till Tuppe och sara och umgicks. Sen så drog vi till
Klara och hade skräckfilms kväll! Fyfan va rädd jag blev.. sjukt!!!
Kom nyligen hem och nu ska jag se VAMPIRE!!
Sen blire att dega!

Så sug och svälj trevlig jävla helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0