29 September 2010

Hej!

28 Sept. 2010

Igår, var dagen stressad, men samtidigt lugn.. Sjuk dag!
Jag började med att jag gick upp rätt sent, för kan aldrig
lägga mig om kvällarna.. Så kom jag på "Jag ska ju bjuda
Sanno, Almo och Linus på middag idag, shiet!" Så upp och
klädde på mig, duschade och började lite smått med maten
jag inhandlade i Falun med mamma och bror m. familj! Men
kom på att jag behövde ju Sannas fritös som hon inte hade
lämnat? Så då blev det panik och stress, men tur så har jag
en super granne som heter Linus som lånade ut sin med olja
och allt! Super! Så började jag med Pommesen, du fattades
det kött :O Så Alma och Sanna fick åka ner fort till Hemköp
och inhandla mera.. suck! Så kom dom med det och jag började
klippa i köttet och steka och härja! Gott som fan blev det. Och
jag har ju inget bord i vardagsrummet eller något, så bad Linus
om han vela tända ljus och duka på golvet ... tihihi! ;) Han gjorde
det så mysigt så! Tillslut kom Alma och Sanna innanför dörren
och sa "Awwww" båda två samtidigt, vi vade duktiga vi! =)
Vi satte oss ner på golvet och Linus inledde allting med "vi måste
be en bön! (med leende på läpparna, han var allvarlig). Hm
okejdå! Du säger den tänkte vi. Han börja med " Vi vill tacka dig
herre med allt du gör, du ger oss tak över huvudet och denna
vackra mat blablabla, amen!" Hahahaha! Sååå söt så! Sen
var vi mätta och belåtna, jag åt väääääääldigt segt för en gång
skull. Jag brukar alltid vara klar först, men jaja! :) Najz! Vi
dukade av "mitt fina bord" och jag satte mig en stund vid datorn
för att smälta maten, och Alma och Sanna stack hem till Alma
för att göra något och jag och Linus satt kvar hos mig och spela.
Alma frågade om vi vela följa med till Västerås till hennes lägenhet.
Varför inte liksom? :) Så vi klädde på oss och stack till Västerås på
kvällen. Mysig lägenhet som fan hade hon! :) Sen när vi kom hem
spelade vi TP där Anna joinade oss. Sen gick allihopa och jag fick
äntligen söva!

29 Sept. 2010

Idag så har dagen varit jobbig. Tänkt på dig en hel del. Saknar våra
minnen, våra stunder.. Du måste ha glömt dom. Du tänker säkert inte
på mig mera. Hoppas du vet att jag fort. älskar dig iallafall!
Linus ringde och väckte mig och han hade åkt till Avesta på sitt möte.
Han sa att han skulle vara där kl 13.00 men det visade sig att det var
15.00! HAHA! Så höll honom sällskap via telefon en braaaaaa stund! Sen
la vi på då la jag och Pumba oss i gräset utanför här och myste i solen!
Göörr mysigt! :) Sen efter en timme kanske gick vi in. Vi är sjuka idag.
Han hostar och jag sitter med högfeber. Óch juste!! Jag skulle försöka
mig på med min favorit mat idag, fiskbullar m potatis.. MMM jag lyckades fan!
Blev en hel fet deg av min stuvning!!!!! Så fick äta potatis med köttfärssås
som var SKIT äckligt.. suck.... inte min dag idag, sjuk, kan inte laga mat, mådde
inte alls bra.. menmen, sen efter ett tag kom Linus hem från Avesta då följde
jag med honom upp och vi bestämde oss för att gå ner till Hemköp för att
hyra film och köpa snax. Jag köpte chips och dipp och han godis och hyrde
tre filmer
1. Klara - Hästfilm!
2. I love you Philip Morris - Jim Carrys nya bög film!
3. Herrioz - Kommer inte ihåg hur den stavades.
Men den sista ska vi se i morgon för jag blev för trött.. :P

Nu ska jag och Pumba sova lite, i morgon äre möte med Arbetsförmedlingen
sen poker som pappa ska bjuda mig på, det har jag längta efter hela fucking
veckan. Men med min otur så förvånar det inte mig att jag ligger i magsjuka
och inte kan spela nå.. suck! :( Menmen

Gooooooood najt fuckers!

Kommentarer
Postat av: Emmz

Var bara tvungen att skriva Claesson, kände för det, och jag tyckte att det passa in :P

2010-09-30 @ 01:49:37
URL: http://saralith.blogg.se/
Postat av: Natta

hahaha :D Aww! TAAAAAAAAAAACK! :D<3

2010-09-30 @ 03:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0