27 September 2010

Heeey!

Jag gick upp halv nio i morse, mamma ringde och väckte mig.
Vi skulle ju till Borlänge, vilket jag hade glömt :P Men, gick upp
och tog mig en kopp te, sen lite frukost. Gick ut en sväng med
Pumba innan också! Sen kom mamma och hämta oss, :)
Började med Dollar Store, :) Där jag handla för 350kr..
usch, vad hemskt det känns i plåskan, men jaja!
Köpte smink saker, huuuuuur mycket som helst och huuuur
billigt som helst :O Omg! Efter det så blev det City Gross, tror
jag det stavas, och öven där 200kr.. mat, hygein osv :) Bra att ha
när det är så billigt och bra! :)
Sen tog vi en vända förbi Hosjö pizzeria där jag träffa Faruk! :D
Kommer ni ihåg honom? Satt länge och titta på honom, var så osäker
på om det var han eller inte.. Men tillslut fråga jag :p Blev ju tokig tillslut!
Och se på fan, det var han! :D Looong time ago vännen! :) Han är ju
så smal och så nu! :) Han jobbade där på pizzerian! :) Sen när vi hade
ätit så återvände vi till Hedemora där vi hämta upp Zacke och Naima på
dagiset, sen hem till mig. Där jag la mig i sängen helt dö! Fyfan vad trött
jag var. Slog på Pretty Woman och så ringde Angelica!!!! :D SUPER GLAD!
Träffade henne, men dock i bara 40min kanske :( Saknat dig vännen
och älskar dig i mängder!!! Sen kom jag hem igen och kolla klart på filmen,
sen skicka Sanno sms och jag skulle tydligen ringa, dom kommer hit snart.
Hon och Alma! Så ska vi väl ha mys idag igen ;) haha! Får se vad som händer
sen. Men nu är jag skitnödig, om ni vela veta :P Så lär avrunda detta med
att jag älskar min hund så otroligt mycket. Han har alltid funnits där för mig.
Du är MAMMAS älskling Pumba! Me love you soooo much! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0