26 September

Hooohooj! =D

Sitter med Sanno bredvid mig och båda skriver ett blogginlägg :)
Haha! Har skrattat så jag håller på och dör. Ringde nyss Linus som
sov.. alltså, han röst dödar! Så jävla hes så det finns inte.. Men samtidigt
porrig ;) Så ringde vi och väckte han på de .. Så lät ännu värre..
När han skulle säga " Nej jag vill sova " Lät det som en liten unge
som grät typ.. HAHA! :D
Sen har vi skrivit ner i min kalender att Linus har en egen spalt..
Han bor ju typ här snart.. han är här seriöst varje dag! Vilket är bra och
roligt. För man kan aldrig sluta skratta åt den pojken alltså!

Ja, jag har jobbat lite under dagarna här som barnvakt, stått i kassan
i pokerlokalen.. :) Sååå har man lyckats fått en gratis spelomgång
av pappa på klubben, för mamma ringde och frågade mig om jag kunde
vara barnvakt på lördag, alltså idag dårå.. Jag tacka ja, sen så sa
pappa senare på dagen utan att ha pratat med mamma att jag får
en gratis turnering om jag är barnvakt, ja ba: Ah, men okejdå! Men
har redan pratat med mamma och sa att jag kunde, men nu haru lovat! :D
HAHAHAH! Så smaaaaaart av mig! :D
Sen så har jag och Sanno skratta så jag pissa nyss ner mig, och dog
i hostattack!
Alltså, min lägenhet är som ett horhus, eller ett rottbo som Alma kallar det för ;)
Folk dropar in och ut ta mig fan hela tiden! :O Men wtf ska man göra :)
Kul med folk samtidig också!

En skit skojjig länk! :D

http://www.youtube.com/watch?v=0bukl4VqwjA&feature=player_embedded


www.sannaab.blogg.se ;) Sitter och skriver båda två!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0