11 September 2010

Heeey bloggen!

Saknat mig? :D Nähää, men tänker uppdatera vare sig
du vill eller inte :P Haha!

Ja, vad har hänt de senaste dagarna då.. hmm?
Varit på möte med min jobbcoach för första gången.. det
var roligt och en skön lättnad :)
Sen har polisen ring och bokat möte med mig :O Menmen
så gåre om man är dum och öppnar munnen om att man
vill vara vittne fast jag inte ens kommer ihåg något ? Surprise!

Igår var jag Sanna, Anna hemma hos Annas päron och tog
hand om huset medans dom var i Åmål och gjorde ngt.. :S
Så vi spela spel och sånt då så vare någon utanför huset som
höll på med väggarna och härja. Sen helt fucking plötsligt så
ringde hem telefonen och Anna svara och dom bara flåsa!!!!
Sen ringde min telefon, dem gjorde EXAKT likadant :O!!!!
FETT rädda sprang vi runt med knviar, ringde polisen som inte
hjälpte ett piss! Sen så ringde vi runt till alla vi kände och hota
och fråga om de var dom, men näjnäj! Ingen vare!!! Men det
slutade vid ett tiden.... SCARY alltså!

Snart kommer nog Linus, Jimmy, Sanna och Näslund hit och
kollar på massa haj filmer med mig :D Göttans, men först
ska jag försöka ta mig ner till donken och äta lite maaaaaaaaat! :D

HEJRÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0