8 Oktober 2010

Hej!

Idag steg jag upp klockan nio, och gjorde iordning te
och satte på datorn.. Satt där en stund, sen kom Bea
för jag skulle hjälpa henne med sin mobil helvete som
jag inte fatta ett skit om! :@ Sen så gjorde jag lite mat,
och lämna hundarna hos Linus, sen bar det av till Avesta
för att träffa min jobb coach! Skit bra dag idag! Åkte buss
dit och hem. När jag kom hem till Hedemora så gick jag
hem och gick på toa, sån mensverk jag har!! Sen upp
och hämta hundarna och snacka med Ingela om våra liv.
Mycket trevlig dam de där :)
Sen var jag där en stund då ringer mamma och säger att
hon vill ha hem mig på middag och idol tittande :) Så kom
nyss hem därifrån efter ha ätit kräftor/räkor med en god sås
och macka! var lite på stan och så, men nu inväntar jag Sanna,
Evelina och Sibban för dom ska hit på plump time :) och Sibban
ska sova över, sweeet! =D
Sååå hejrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0