4 Oktober 2010

1 Oktober 2010

Fredag, jahapp... Betyder helg samt barn, hus och djurvakt
i Pershyttan medans mor och far åkte ner till Vänersborg och
skrämde skiten ur min syster! :D Mamma och pappa överraska
henne på ICA där nere, ända hon sa "vad gör ni här?" Hahah!!
Sötnosen då!
Jag satt hemma med Linus och Sibban och det blev kortspel
samt skratt... Alma och Sanna joinade oss på natten, fulla! :D

2 Oktober 2010

Lördag, Zacke vakna klockan halv nio, medans jag la mig halv
sex... suck! menmen, gick bra :) Vi gick ut senare och när Linus
vakna kl 14.00 så gick han och gjorde kaffe, kände mig som en
gud :D Sen kom Sibban och senare Anna, Sanna och Alma :)
Så somna vi..... men innan de ;) hahahahhah LINUS FICK KETCHUP
I HANS HÅR AV ANNA FÖR HAN DÄCKA PÅ GÖLVET!!! HAHAHHAHA
hämnden är bra ljuv! :D
 
3 Oktober 2010

Vakna upp rätt pigg :) Jag och Zacke slog på två filmer sen ut
i solen där hans cykel hade gått sönder, stackarn! men Linus
fixade ihop den igen sån tur var :) Snääälllt av honom!
Sen skjutsade farfar in oss till stan och där hämtade mamma
och pappa upp Zacke efter två timmar ca.. :) Jag tok städa
hela lägenheten och sedan kom Näslund och vi gick på bio.
Så jävla rolig film alltså! Alma kom också! :D Sen hem till mig
och upp till Linus för att hämta hundarna för han hade varit
hundvakt medans jag var på bio, också snällt :) Du får massa
+++++ denna helg Linus Berg! :D hihihihi ;)
Sen kom Alma och joinde oss och vi har spelat kort, skratta,
brottas, slagits, ätit :D m.m.. Nu film..

Heeeeeeeeeeeeyrååå! :D

P.s SANNA ÄR EVIL SOM INTE JOINADE OSS!!! D.s

Kommentarer
Postat av: sanna

puss

2010-10-04 @ 10:29:43
URL: http://sannaab.blogg.se/
Postat av: :P

<3<3

2010-10-05 @ 03:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0