26 Oktober 2010

Hej

Idag har jag skickat till försäkringsbolaget ang mitt ansikte.
Jag skrev såhär:

Jag mår inte bra av mitt ansikte, jag lider av det! Vissa dagar kan det vara
bra och vissa andra ett rent helvete. Jag går hos en psykolog för andra privata
skäl och jag har även pratat om mitt ansikte där. Jag har blivit utsatt för "retningar"
på fester osv. En del har kommentera " Men hur ser du ut " "Vad konstig du är" osv.
Jag orkar inte med dom kommentarerna, men som sagt så vet jag att jag kommer
få leva såhär livet ut enligt doktorn. (står i mina journaler).
När jag skrattar så kan ansiktet "fastna" kallar jag det för, det hänger fast och jag
får dra med fingrarna i kinden så släpper det efter en stund.. Främst när jag ska
ut med mina vänner och dricka alkohol så fastnar det oftast.
Svårt att sminka mig, för höger ögat lär jag dra hit och dit för att kunna nå med eye liner
eller ögonskugga. Och när jag går ut och det är blåsigt väder så rinner det mycket ur
höger öga.
 
Det är så svårt med bilder, jag skulle vilja träffa dig öga för öga så får du själv bedömma
och se hur jag ser ut!
 
MVH
 
Nathalie Claesson
Pershyttan 249
77690 HEDEMORA
0735921850
 
[email protected]


Tror det blir bra! Usch när jag titta på bilderna :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0