24 Oktober 2010

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag har jag inte gjort så mycket, när jag vakna vid 12 :/ tog
jag en VARM dusch, ganska kallt ute just nu.. Sen så gjorde jag
lite mat sen små saker, sen hem till Pernilla och snacka och tog
en cigg. Sen bestämmde vi oss för att ha chips och dipp med kort
spels kväll! =) Haha! Så åkte vi och lämna Julia hos pappa Jesper,
sen hem till mig mor och far en snabbis och hämta mammas älskling! =)

När vi kom till Pernilla så gjorde vi lockar i mitt hår, snyyyggt ! Hon
skratta och sa " Du ser ut som Betty Bop" Hahha =D
Sen har jag beställt min halloween dräkt! =D GUUUUUD vad roligt!!
Den jag ska vara passar in som fan! =D Svart och vit ;) ledtråd!!'

Ska upp tre trappor och dricka en kopp kaffe med Ingela och Lajnus! :)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0