30 November 2010

Idag har varit en lååååång dag...

Vakna 08.45 av att morsan och naima stod och banka på dörren.
Klev upp och klädde på mig m.m. sen gick vi ut och gick en LÅNGIS..
var ute från 09.00 till 10.30 och gick, gick förbi apoteket och screen tryck
och köpte lite saker, Pumba fick ett reflex, han blev så söt så i det.
Sen vidare hem till Sara, Viggo och lille Mio och hälsa på, usch han spydde
på min axel den busungen.. menmen :) Sånt är livet med bebisar..
Sen hem och vara hemma i en halvtimme.. Sen tog jag och Jimmy sällskap
till skolan och kika lite, sen ner till Vasahallen för en simtur.. Har varit
hemma i en timme nu kanske och har käkat lite mat och nu är jag DÖTRÖTT
här framför datorn! Ska spela lite sen slå igång en film och somna till!:)


pCe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0