28 November 2010

Mindre än en månad kvar till julafton.. shiet vad tiden går fort ibland. Dagen 24de har varit, vilket jag åkte buss hem från Vänersborg, har ju varit där och hälsat på. Men det jobbiga att vi skulle ha haft 4 år. Men nu har jag tröttnat på att "vänta", på att sakna, på att vara ledsen. Så nu får det vara ett slut på det. Jag lever hellre ensam än att vara som jag varit sen April.. Nu är det finish! Om från ruta ett igen.. Har trotts allt hela livet framför mina fötter.
Har varit inne på akuten en vända i helgen.. panikångest tydligen.. menmen.
Idag har jag varit på julskyltningen i Hedemora och gått runt där med hundarna och träffa på Klara och Martina.. Gick också runt med mamma och pappa m company.
Har pierca mig, tänkte " mamma ska gadda sig, då vågar jag göra en Septum". Så när mamma hade gadda sig så drog vi till Crossroads och pierca mig. :) Najs det blev. Och juste, här brunhårig nu också! Haha kan inte bestämma mig jag vet. men pallar inte slita ner på håret något mera.. så nu får jag vara svartskalle :) Mycket finare dock på mig tycker jag!
Sitter och dunkar en låt hela tiden, går på repeat hela tiden.. mcyket mysig och mycket bas i låten.. En mysig kille som gjort den också dock..

I morgon ska jag till tandläkaren och min psykolog, 14.00 olch 15.00 lite tätt emellan.. sen ska jag till AF och boka ny tid med min handläggare.. sen får vi se vad dagen har átt bjuda påt..

Nu blir det lite OTH sen blir det mys hela dagen :)
Ska klämma in att göra lite mat också, potatis och köttbullä :)

pCe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0