19 November 2010

Hejsan! För det första vill jag säga grattis till min älskade

lillebror Zacke som fyller hela fem år.. Jag älskar dig bror!<3

 

Idag har varit en seeeg och lååååång dag. Gick upp klockan 07.00 och skulle ta bussen från Borlänge för att kunna åka till syster, satte mig på bussen och somna nästan direkt, vakna, somna, vakna, somna, smsa ibland därimellan också ;) Lång resa,, 6 1/2 timme... shiiet! Menmen, nu är jag äntligen här och Toni och jag skulle överraska syster och inte säga att jag skulle komma.. Så jag tyckte Toni sa att jag skulle hoppa av vid Trollhättan och han skulle möta mig där eftersom han jobbar där.. men jag hörde fel, och fick stå och vänta i nästan två timmar... suck -.- Tillslut kom Toni och vi åkte till hans jobb och fick veta lite saker osv.. sen åkte vi hem och överraska syster och laga mat och sen lata framför tven med OTH och massa mys med katt´n..

 

Jag förstår inte

jag förstår inte vad jag gör för fel

jag förstår inte hur vänner kan svika

jag förstår inte hur du kunde lämna mig ensam såhär

jag förstår inte hur mycket man kan sakna en människa

jag förstår inte vad jag gjorde för att du skulle "hata" mig såhär mycket

jag förstår inte varför man lever ensam

jag förstår inte vad som var fel

jag förstår inte hur andra tänker

jag förstår inte ens hur jag tänker?

 

 

Det är inte mycket man förstår i denna värld, men så mycket känslor är inblandade.. så mycket förlorad vänskap som betydde så mycket har man "hört".. Men nu börjar jag tro att allting var en lögn, en förbannad äcklig mardröm! VÄCK MIG!

 

:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0