9 Maj 2010

Hello!

Idag så vaknade jag rätt sent. Hon som ville köpa mitt xbox ringde och
väckte mig... Men men. Var bara att gå upp och göra sig iordning och
möta henne i Västerby. På vägen dit kom jag på att jag inte hade raderat
mammas och Johans bankkonton.. Obs! :P Så var tvungen att vända och
koppla i hela skiten igen för att radera det! men men, hon kom till P-hyttan
istället för att hämta det, så slapp vi åka igen! Hon tittade på det först sen
fick jag 2000kr i handen! :) veryy nice indeed!
Sen gick jag ut med mamma och sedan kom pappa ut efter att han ha vilat
en stund. När vi stod och vänta på Tuppe för att grilla kommer morfar och mormor
in på gården med bilen!!! Fick en chock! :D Blev super glad! :)
Utan förvarning så kom dom!
Det är nämligen så att vi inte träffas ofta, så blev jätte glad faktiskt!
Så dom joina oss med grillningen och satt och snacka. Sen vidare in till
stan där jag var med Klara Martina och Charlie, ett tag sen drog Charlie till
Jocke. Men vi spelade kort och ett spel. Sen städa vi sen gick vi ner
till tuppe.. Hosthost! :) Vilket samtals ämne vi hade alltså!
Jag 18 stycken, Klara 12 stycken och Martina 12 stycken.. Fyfaaan!
haha det var lite roligt. Kom hem runt halv 10 snåret. Satte mig vid datorn
för att se Vampiaries Diraies, mycket nice med det! Sen så satte jag mig
vid facebook och kika, sen ringde Johan! :) Blev super glad! :) Så vi
snackade lite om allting som händer mellan oss fem. Har funderat.. ni får
tycka vad ni vill.. Men jag tycker det är så barnsligt alltihopa. Varför inte
strycka ett strek och låta det bli bättre.. Om man inte gör det så kan man
inte vara så bra vänner som man tror att man var? Men men, jag skiter då
i allting. Nu ska jag koncentrera mig på mitt liv. I morgon ska jag på första
besöket hos Psykologen.. Får se hur det går! Behöver få ur mig lite saker från
mig nu, så jag kan koncentrera mig på skolan, körkortet, mig själv, Johan, kompisar
osv...
Kanske ska och shoppa med Johan någon dag nästa vecka! :) vore skit kul! :)
Skulle behöva tips och råd till student skor och små saker :)
Men nu ska jag sluta babbla.. Nu äre dags för sängen.. Klockan är ju som sagt 03.14.
hihi.. Obs! :) Men men

Hade :)

pCe! (Y)

Sundh, du regerar för mig! <3 lawya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0