29 Maj 2010

27 Maj 2010

Torsdag.. Uppskrivning o uppkörning. Åt helvete. Precis som mitt
liv är just nu. ÅT HE`LEVETE! Hatar allting just nu. Spyr jämt, som
en jävla gris!! En del tror jag är gravid, men neej. Det är jag inte!
men men.. Sen på kvällen så spelade jag poker medans bella jobbade.
Det gick skit bra. Kom femma :) Körde ut många killar ;) Vi var 17
stycken och jag hamna på femte plats :O haha skit bra iaf. Körde
ut pappa och bror min också! Så lite skills på de då! :)
Sen när jag kom hem döna jag i sängen!

28 Maj 2010

Jag var ledig från skolan idag. Jag orkade verkligen inte.. Så Fredagen..
ja, då umgicks jag emd Elin och Mich på kvällen och på dagen så
hjälpte jag bror min och flytta. ont som fan i armarna nu!!! Men vi
stimma som fan alltså på natten. Skit kul! Sen räkna jag och Elin
mich´s pengar ;) Fiiifan.. 1383 i bara en kronor! :O menmen den
som spar han har, säger jag bara!

29 Maj 2010

Vakna av att elin ställde frukost på sängen åt mig? Haha, tack!
Sen så spela vi lite kort och klädde på oss och dom skulle duscha
medans jag åkte till bror så länge. Sen vidare hem till mig alla tre
där vi käka spela kort spela spel :) Tyyyyyyyp! NU är jag helt död.
Vill bara försvinna. fyfan vad jag hatar just dig just nu. Hade man
haft tillåtelse att döda en människa hade du varit den för mig alltså.
Du är inte värd att leva om du fortsätter så här. Jag har inte gjort
dig ett SKIT! Så ge fan i mig och mitt liv din subba! Men men,
du är inte normal du heller som pallar av att ljuga så inihelvete åt
mig. Du ger dig aldrig!! Kan inte göra något utan att bli påminnd av
dig!! Blir så argh! Men nu ska jag tare lugnt, ska snart in och sova hos
Sanno! Ska bli najs. Hon finns då här iar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0