25 Maj 2010

24 Maj 2010

Hejj!
Idag var det en väldigt jobbig dag. Måndag och det hade varit 3,5 år för oss..:/
Menmen, dagen flöt väl på. Men jag hade det så jobbigt hemma så det finns
inte.. Skönt ska det bli att få flytta nu i Juli. Ska skriva kontrakt nu på Fredag.
Snart äre studenten.. fyfan rädd öfr det också.

25 Maj 2010

Hejj!
har ju som sagt börja cykla till skolan hem och dit. 2 Mil om dagen. Det är inte
illa pinkat det inte.. :) Men men, när jag kom hem kunde jag slå sönder varenda
liten sak i mitt rum. Har aldrig varit sådär ledsen.. Hur fan kan du!? Vad fan gjorde
jag för fel nudå?

Sen en till sak, JAG HOPPAS DU FICK SÅ DU TEG! Hahah! ;) lite roligt är det fan.

Pce!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0